Odstąpienie od umowy

REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA- ODSTĄPIENIE OD UMOWY

Klient ma prawo do rezygnacji z zamówienia aż do chwili wysyłki towarów.

Klient ma dwie możliwości aby skorzystać z ww. uprawnienia:

należy wysłać e-mail na adres sklepeuromat@euromat.com.pl z ważnością wysoką oraz zatytułować go: "Rezygnacja z zamówienia nr...". Rezygnacja z zamówienia będzie skuteczna tylko, jeżeli dotrze do sklepu przed wysyłką zamówionego towaru.

kontakt ze sklepem internetowym pod numerem telefonu +48 77 402 36 39 (od pn. do pt. w godz. 8.00-15.00) bądź poprzez formularz kontaktowy na witrynie sklepu online.

 

ZWROT ZAMÓWIENIA– odstąpienie od umowy

Klient ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru. W razie odstąpienia przez Klienta od umowy, umowa uważana jest za niezawartą, a wzajemne świadczenia Klienta i Euromat podlegają zwrotowi.

Odstąpienie przez Klienta od umowy wymaga złożenia przez Klienta pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Można to zrobić na przykład poprzez wypełnienie wysłanego do Klienta wraz z zamawianym towarem formularza "Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość" zgodnego z załącznikiem nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) (ściągnij dokument w PDF) i wysłania dokumentu do Euromat przed upływem wskazanego powyżej 14-dniowego terminu. Klient jest uprawniony, ale nie zobowiązany do skorzystania z przedmiotowego wzoru.

Klient ma obowiązek zwrócić towar będący przedmiotem zwrotu w przeciągu 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania wskazanego terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz zwracany towar należy wysłać na adres:

Euromat Sp.J.

ul. Opolska 38

49-100 Niemodlin

Klient zobligowany jest pokryć bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy do Euromat (tj. koszt odesłania towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej, poczty bądź innej instytucji).

Pieniądze zwrócone zostaną Klientowi we wskazany przez niego sposób, np. na podany przez Klienta numer rachunku bankowego w chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez klienta będącego konsumentem dowodu jej odesłania, w zależności od tego które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Zwracany towar powinien być w stanie niezmienionym, tj. nie może nosić śladów użytkowania oraz musi posiadać oryginalne metki.

Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Euromat
Euromat Sp. J.
ul. Opolska 38
49-100 Niemodlin
woj. opolskie
NIP: 754-10-24-197

Tel: +48 77 402 36 39
Fax: +48 77 402 36 40
E-mail: kontakt@euromat.com.pl
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel